圣经辅导+First Paper

I had lost almost 1/4 of my final marks for my ODE.  Blaming myself why I do not read through the question earlier though I knew that the questions will come out.Feeling down and sad. Pray that God will help me go out through this. Tomorrow still have a paper to go...The worst is that I haven't revised the paper for next week... Will be a hectic exam week...

First time going Penang and also cross the Penang bridges, feeling amazing and excited. 去了这个圣经辅导后, 才知道原来并不是每间教会都是用圣经辅导,也看到教会现在已经渗入一些世俗心理学来解决问题。是否大家并未警醒呢?现今教会是否为了迎合会众的"口味"而忽略了圣经的全能性及全威性?这几天也学到了很多东西。在沟通处理的工作坊,让我想到当时那件事对我们整个家、爸爸、妈妈、甚至是我自己都带来了伤害。当我站在一方时,我未曾考虑过另一方的感受,而带来了伤害。很多时候我也在言语上无意或刻意对某些人造成了伤害而不自知,求主怜悯我,教导我要如何管教我的口舌,说出造就人的话,并且用爱心说诚实话。这三天两夜的圣经辅导营也对我带来了很多学习,更渴慕上帝的话语。求主继续带领我,让我能够把这次的学习分享出去,帮助更多人。


Comments